Thursday, October 8, 2009

Suku tahun terakhir '09

Pantas!

Memang tak terasa dah suku tahun terakhir. Kurang tiga bulan sahaja kita akan meninggalkan 2009 dan menjengah ke 2010. "Ada untung ke?" - soalan biasa yang dibisik-bisik sesama teman-teman sepencarian. Bukan apa, kalau ternyata "ada", patutnya "ada" jugalah acara-acara ria seperti jalan-jalan, makan-makan dan agih-agihan keber"ada"an. Al-maklumlah, jenuh bergasak dengan rutin kerja berpanjangan. Saya orang yang bekerja. Maka, saya juga membisik dan dibisik-bisikkan perkara yang sama.
.
Kala ini juga biasanya saya telah mula mencongak peluang-peluang niaga yang pasti atau sekadar barangkali - untuk tahun hadapan dan berikutnya. Bukan apa, kalau tersalah congak boleh jadi kalut nanti. Al-maklumlah, persaingan hari sangat deras dan kasar. Silap-silap rezki yang sudah didalam mulut sekalipon tidak mustahil dirembat "orang" - (orang ke macam ni?) . Saya juga orang berniaga. Maka, saya berdoa kepada tuhan agar perusahaan saya diberkati tuhan. Moga teman-teman sepencarian semua dilimpahi rahmat hendaknya. Amin.
.
Kepada Saudara & Saudari yang mengenali saya dan keluarga, diucapkan selamat menyambut hari raya aidilfiri. Rasanya sempat lagi ni buat ucapan kan? (hehehe) Kalau ada kelapangan sudilah kiranya memeriahkan Majlis Hari Raya "Aniotek & Superfriends" yang bakal diadakan pada 17hb Oktober 2009 di hadapan sarang perusahaan saya di Sg. Chua, Kajang. Untuk kenalan rapat, InsyaAllah saya susuli dengan jemputan rasmi berupa e-card dan e-mail.

No comments:

Post a Comment